top of page

סרטי תדמית

הפקת סרטוני וידיאו ארגוניים וסרטי תדמית לחברות

סרטון וידיאו ולארגון, סרטי תדמית, סרטון מוצר או מצגת לגיוס משקיעים מהווים את אחד מכלי התקשורת היעילים ביותר העומדים לרשות חברות אשר מבקשות להיחשף.

 

היעדים המרכזיים של סרטוני וידיאו לארגון הינם מגוונים, למשל: 
•    הפצת המסר של החברה בפני קהל יעד
•    הצגת המוצרים
•    מצגת לגיוס משקיעים
•    הדרכת הלקוחות והעובדים ועוד.


רמת הסרטון הוידיאו הארגוני
חשיבותם של סרטוני התדמית הוא בהשפעתם על החושים של הצופה. עם זאת, כדי שסרטון וידיאו ארגוני יהיה אפקטיבי באמת, עליו להיות באיכות גבוהה.
סרטון תדמית ארגוני חייב להציג את החברה באור חיובי. התפשרות על רמת הסרטון עלולה  להשפיע לרעה על הדימוי הציבורי של החברה ולפגום בשיווק ובמכירות.

 

כדי להפיק את המיטב מסרטון וידיאו ארגוני ולקבל החזר על ההשקעה שלכם, מומלץ לבחור בחברה מקצועית בעל ניסיון בהפקת סרטי תדמית ומצגות.

 

שירות מקצועי של הפקת סרט וידיאו תדמיתי ושל הפקת מצגת למשקיעים יכול לסייע לכם לבנות מצגת וסרטון וידיאו ארגוני אשר יעבירו את המסר של החברה בבהירות  וביעילות.     
יתר על כן, סרטון תדמית מקצועי יעזור לכם למנף את העוצמה של הוידיאו ככלי תקשורת אפקטיבי. הוא יעזור להדגיש את הערכים שלכם ולהבליט את הייחודיות של החברה שלכם.    

 

מה כוללים השירותים שתקבלו
בשלב ראשון חברת הפקת הסרטים תסייע לכם בהגדרת מטרות סרטון הוידיאו הארגוני שלכם. במסגרת זו יוגדר קהל היעד אליו מכוון הסרטון,  יבדקו היעדים ותוגדר התוצאה הרצויה ביחס לקהל המטרה. זהו תהליך ראשוני, אשר נועד לזהות מה  צריך או לא צריך להיכלל בשלב הייצור של הסרטון או המצגת.    
תהליך טרום-ייצור כולל גם את הכנת התסריט, מועדי צילומים, וזיהוי מיקומים מתאימים עבור צילומים. טרום-הייצור הינו שלב חשוב מאד בתהליך ייצור הסרטון הוידיאו, בין אם מדובר במצגת למשקיעים או בסרטון תדמית. זאת מהטעם שהוא יקבע את העלות הכוללת של יצירת סרטון התדמית הארגוני.    
בהתאם לצורך, ההיקף והאורך הרצוי של הסרטון הוידיאו שלכם, תיגזר תוכנית העבודה. צילומים יכולים להתפרש על פני כמה ימים או אפילו כמה שבועות. לאחר הצילומים, קטעי הוידיאו שלכם יעברו עריכה על ידי עורך מקצועי אשר ישלב תמונה, צליל וגרפיקה להשלמת הפרויקט של סרטון התדמית הארגוני שלכם.    
לאחר שהוידיאו עבר עריכה, יכנס הפרויקט  לשלב של אחרי-ייצור. שלב זה כולל ניתוח של סרטון הוידיאו הארגוני, כדי לוודא כי הוא אמנם ממש את היעדים של הפרויקט כפי שהוגדרו מראש.    
סרטון הוידיאו הארגוני מהווה חלון לעסק שלכם. אם יעשה בצורה נכונה, הוא ישפר את תדמית המותג שלכם. וידאו ארגוני הוא הכלי האפקטיבי שיסייע לחברתכם להפוך חזון למציאות. לכן כדאי לראות בוידיאו הארגוני שלכם השקעה בעתיד של החברה. לכן חשוב להשקיע בסרטון וידאו איכותי אשר יניב לכם תוצאות ויחזיר את ההשקעה.
    

צרו עימנו קשר ללא התחייבות ונמליץ לכם על סוג הסרטון המתאים לכם ביותר !

בהצלחה
צוות ריפרש

Success! Message received.

bottom of page