אם אתם מפיקים סרט תדמית בפעם הראשונה ומושגים כמו רינודרים, פוסט פרודקשיין ומודלינג
נישמעים לכם במקרה הטוב כמו יידיש ובמקרה הרע, יותר כמו ג'יבריש... 
באנו לעשות לכם קצת סדר בבלאגן ולחלוק אתכם את המושגים ושלבי העבודה השונים המרכיבים את תהליך ההפקה הממוצע.

 

ערכנו עבורכם פרוט של תהליך הפקת סרטי תדמית, כמו בצבא גם פה אפשר לחלק את התהליך ל-3 שלבים עיקריים:

 

שלב ההכנות המוקדמות:
-פגישת היכרות עם המוצר והאנשים מאחורי המוצר, לימוד והבנה של הצרכים והמוצר שלכם
-ישיבת קריאטיב:בניית טיוטה לתסריט שיעביר את המסרים בצורה האפקטיבית ביותר.
-סגירת התסריט הסופי לאחר הערות והוצאת הצעת מחיר סופית.

 

שלב ההפקה:
-בניית שפה עיצובית שתלווה את המוצר לארוך הפרויקט.
-בניית דמות בתלת מימד: יצירת דמות שתלווה אותנו לאורך כל סרטוני ההדגמה(ברמה הטכנית- עיצוב הדמות בדו מימד, בניית הדמות בתלת מימד, הכנת מערכת שליטה וקישור לדמות, הכנה לאנימציה).
-בניית מוצרים בתלת מימד: בנייה מדויקת של המוצרים בתלת מימד, הוספת צבעוניות וחומרים מתאמים.(יתרון נוסף: ברגע שבנינו את המוצר, ניתן להכין אדפטציות שונות לסרטים אחרים, כולל סרטוני שיווק והוראות הפעלה).
הכנת הסביבה: עיצוב ובניית סביבה לפי התסריט ...
הכנה של תאורות, חומרים וטקסטורות, מיקום מצלמות לפי התסריט.
אנימציה: הזזת כל האלמנטים... הכנסת חיים לדמות ולמוצרים לפי התסריט שנבנה.

 

שלב ההתכנסות:
רינדור: חישוב כל האלמנטים והכנת תמונה סופית, פעולה זו מתבצעת בדרך כלל על כמה מחשבים במקביל.
פוסט: הכנסת כל האלמנטים מהרינדור בתלת מימד, לתוכנת עריכה הוספת אפקטים מיוחדים ותיקוני צבעים.
סאונד: הוספת אפקטים ומוזיקה והתאמתם לסרטון הסופי.
המרות: הכנת מספר סוגי פורמטים שונים לסרטון הסופי (WMV, FLV פורמט פלאש לאינטרנט, MOV מאסטר לעבודה בעתיד)

 עלויות הפקה:
משתנות בהתאם לרמת הגימור של הסרט תדמית ואורך האנימציה
על מנת לתת לכם אומדן כללי, נצטרך להבין מה כמות העבודה הכרוכה לפי התסריט.

שלבי עבודה/הפקה

  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon

077-9500015

info@refresh.co.il

רחוב עקיבא 9, רעננה

טלפון:

דוא"ל:

כתובת: 

צרו קשר